Saya hanya amalkan LEMONTAB dalam diet seharian saya, berat saya turun makin cepat. Ini apa yang saya lakukan.



Hi...Saya suhaida. Orang panggil saya Sue.

Kalau korang tengok gambar saya kat atas ni korang pon sendiri dah boleh agak kan berapa berat saya time tu.

139kilo guys.

First cara yang saya amalkan memang diet la.

Saya try macam2 cara diet, Diet Atkins, keto diet, sampaikan saya sanggup beli video2 cara diet macam kevin zahri.

Tapi korang tahu tak apa hasilnya?
.
Hasilnya tak seperti yang saya harapkan, dalam sebulan tu kadang2 turun kadang2 naik.

Itu pon 1-2 kilo je dia punya turun tu.
.
Saya ingat lagi dulu, saya punya la obses nak kurus tu sampai sangup tak makan langsung selama 5 hari (hanya makan roti kosong & air masak ja) sampaikan saya masuk hopital sebab pengsan.

Doktar kata badan kita ni sebenarnya perlukan gula sebab ia sumber tenaga. Tapi penyebab kenapa badan kita ni gemok, sebab gula yg kita ambil melebihi apa yang badan kita perlukan.
.
Saya hampir giveup nak turunkan berat badan saya ni.

Sampai la saya jumpa 1 artikal dalam internet ni, yang menerangkan cara yang betul untuk turunkan berat badan.


Saya share kat bawah ni...

Sebelum tu, inilah saya yang sekarang. Memang berbeza sangat-sangat kan?





Cara turunkan berat badan yang betul.


Punca utama seseorang itu susah untuk menurunkan berat badan adalah disebabkan oleh Metabolisma yang rendah.

Sebelum tu saya terangkan dulu apa itu Metabolisma.

Saya guna bahasa yang mudah la untuk korang faham.

Metabolisma ni macam machine yang menukarkan makanan yang kita makan menjadi tenaga. Setiap orang kadar tahap metabolisma dalam badan berbeza-beza.




Apa kena mengena Metabolisma dengan berat badan?
.
Ok saya bagi contoh yang korang senang faham la.


Pernah tak korang jumpa orang macam ni.

1. Orang yang jenis makan banyak tapi berat badan dia susah naik.

2. Orang yang jenis makan makan sikit tapi berat badan dia susah nak turun.
.

Mesti korang pelik kan sebab apa orang ni makan banyak tapi tak gemuk-gemuk.

Ini adalah disebabkan Metabolisma dalam badan dia Tinggi.

Makanan yang dimakan bertukar menjadi tenaga, dia tak gemuk sebab tak ada lemak yang terhasil.
.


So, kita boleh tahu sekarang ni. Nak turunkan berat badan, benda paling utama yang kita perlu buat adalah...


PERTAMA → Naikkan Metabolisma.


.

Tak perlu Bersenam.

Tak perlu Diet.


Sebab apa saya kata macam tu?

Sebab selagi Metabolisma kita rendah diet la macam mana pon, berat kita memang takkan turun macam apa yang terjadi kat saya dulu.
.


Tapi soalnya macam mana nak naikkan Metabolisma ni?


Jangan risau saya jumpa cara yang paling efektif untuk naikkan Metabolisma.


Ini caranya...
.






Korang pernah nampak tak buah ni?


Haa... Buah ni kalau korang nak tahu namanya buah Mangga Afrika ( Irvingia Gabonensis ).


Tapi macam mana buah ni boleh Naikkan Metabolisma?


Kajian daripada Universiti of Cameroon telah mengesahkan bahawa Mangga Afrika mampu untuk membantu menurunkan berat badan.


Ini hasil kajiannya...



Dalam kajian ini 50 orang dewasa diminta untuk makan buah mangga afrika berturut-turut selama 10 minggu.

Ini apa yang terjadi...


Berat awal  97.9kg

Minggu ke-4 berat turun menjadi ➜ 94.3kg

Minggu ke-8 berat menurun lagi menjadi ➜ 89.7kg

Selepas minggu ke-10 masih lagi menurun menjadi ➜ 85.1
.
So total berat yang turun dalam masa 10 minggu ni adalah = 12.8kg.


Tapi masalahnya sekarang kat mana nak dapatkan Buah Mangga Afrika ni?


Saya try cari di internet dan saya jumpa 1 syarikat ni yang import Buah Mangga Afrika ni.

Apa yang Bestnya :

1. Syarikat ni dah adun buah mangga afrika ni dalam 1 formula dan mengikut sukatan yang betul daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

2. Syarikat ni juga dah adun sekali dengan bahan-bahan lain yang memang sangat membantu untuk menurunkan berat badan seperti Lemon, asam keping & daun teh.


Formula ini dinamakan LEMONTAB.


Ini bentuk Lemontab.

Ini bahan-bahan dalam Lemontab. Yang Irvingia Gabonensis tu la Mangga Afrika.


Mula-mula tu memang saya takut nak cuba Lemontab ni, yela macam-macam yang saya fikir takut rosak buah pinggang la & takut ada side efek yang lain yang boleh membahayakan saya.


Tapi ini 3 sebab yang meyakinkan saya untuk cuba Lemontab.



1. Lemontab telah di luluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).





2. Lemontab telah disahkan Halal oleh JAKIM.




3. Banyak testimoni yang telah terkumpul yang mengatakan berkesan.

Disclaimers : Result maybe vary from person to person.

*****

Ini apa yang berlaku kepada saya selama sebulan mengamalkan Lemontab.

Saya nak share sikit apa dah jadi…

(Hari2 duk amik 2 biji tengahari dan 2 biji lagi malam)



Minggu 1: Tak banyak beza sangat dari sudut berat bila timbang.

Tapi rasa lapar memang ketara sangat dah kurang. Dulu kuat melantak.

Masa ni saiz seluar 47 dan 48.


Minggu 2: Minggu kedua ni pelik sikit. Dulu asal nampak makanan, semua nak masuk dalam perut.

Sekarang dah macam cepat kenyang. Makan nasi pun sekali je sehari.


Minggu 3: Sambil makan Lemontab, staf diorang suruh banyak minum air.

So sepanjang 3 minggu ni memang selalu minum air mineral.

Purata saya minum sehari dalam 2.7ml. Memang kerap jugakla buang ayaq.


Minggu 4: Suami dah start jealous. Haha. Dia kata macam mana leh pakai seluar lama saiz 33 dan baju L.

(Suami pun cakap nak try Lemontab nanti)


Memang terbaiklah Lemontab. Selamat pun selamat sebab produk ada KKM dan HALAL.

Kalau korang nak cuba, saya memang recommend.

Lemontab ni ada side effect ke?


Selama saya amalkan Lemontab ni memang tak ada langsung side effect, tapi saya perasan 3 benda ni terjadi kepada saya.

👉 Mudah Membuang (Lawas)

👉 Badan rasa ringan.

👉 Badan rasa bertenaga.

Berapa botol Lemontab yang perlu saya ambil?


Ikut pengalaman saya, saya sarankan korang untuk ambil 2 botol dulu sebagai percubaan. 


Saya pon guna Lemontab ni minggu pertama tak banyak sangat perubahan (tapi rasa dah lawas, badan pon rasa ringan & bertenaga) 

Minggu kedua baru start penurunan berat badan tau.

Saya memang sangat rekemen Lemontab ni sebab :

1.  Saya memang dah kaji betul-betul sebelum consume produk2 macam ni. Saya nak pastikan kesihatan & keselamatan saya terjamin.

2.  Saya dah tengok sendiri perubahan pada diri saya, berat badan saya memang menurun tau.

Ok, Macam mana nak dapatkan Lemontab ni?


Disebabkan korang dah baca blog saya ni sampai habis, korang layak untuk dapat semua ni :

ISTIMEWA HANYA UNTUK HARI INI SAHAJA!!


DISKAUN 40%

+

Firming Lemon Lotion

+

Fereena Hand Sanitizer


Tapi nak dapatkan tawaran kena cepat tau, sebab dia ada tempoh tamat.

Tawaran ini hanya terhad untuk 55 ORANG TERAWAL pada hari ini sahaja!

TUNGGU DULU! 

Saya ada tawaran menarik untuk anda, Guna kupon kod " FERESUE " untuk mendapatkan diskaun tambahan RM10! (Hanya sah pembelian di Shopee Sahaja)

" FERESUE "


Tawaran ini akan tamat pada :


( 27 JULAI 2020 )

JAM 1.45 PTG HARI INI...!!!

Anda serius nak dapatkan semua tawaran ni...??


(KLIK BUTANG SHOPPEE DI BAWAH INI UNTUK CLAIM HARGA DISKAUN👇)




***NOTA KAKI : Semua offer di atas hanya sah jika anda membuat pembelian di shopee fereenaofficialstore sahaja!. Gunakan kupon kod " FERESUE " semasa di checkout untuk mendapatkan diskaun RM10. (Isi di ruangan SHOP VOUCHERS)